Czym są usługi SEO?
Wielu właścicieli firm nie rozumie, co dzieje się w agencji SEO. Najpierw wyjaśnijmy, czym w ogóle jest SEO. SEO oznacza optymalizację pod kątem wyszukiwarek, czyli proces zwiększania rankingu stron internetowych w celu zwiększenia widoczności online. Jedną z firm zajmującymi się usługami SEO jest firma Funkymedia.
Kluczowe usługi SEO
Jak firmy oferujące usługi SEO wpływają na powyższe czynniki, to kilka kluczowych usług SEO i ukierunkowanych strategii. Dobra firma SEO w swoich usługach zawiera:
- Analiza struktury strony internetowej
- Analiza treści witryny, w tym analiza współczynnika konwersji
- Analiza online poza stroną
- Optymalizacja kodu i struktury strony internetowej
- Optymalizacja treści na stronie
- Optymalizacja czynników poza stroną
Analiza struktury strony internetowej
Podczas gdy Google i inne główne wyszukiwarki podkreślają, że chcą, abyś projektował swoje witryny dla użytkowników, a nie dla wyszukiwarek, spójrzmy prawdzie w oczy – musi to być prawidłowo skonstruowane, aby silniki mogły je odczytać, jeśli kiedykolwiek zechcesz zdobyć tych użytkowników. To, czego szukają zespoły zajmujące się usługami SEO to:
- HTTP lub HTTPS – „s” na końcu HTTPS oznacza, że Twoja witryna jest bezpieczna. Potrzebujesz bezpiecznej witryny, nawet jeśli nie przyjmujesz płatności kartą kredytową online, ponieważ Google preferuje bezpieczne witryny w wynikach wyszukiwania.
- Konfiguracja Analytics — szukamy istniejącego śledzenia analitycznego, a jeśli go nie ma, instalujemy go, abyśmy mogli lepiej śledzić, skąd pochodzą Twoi potencjalni klienci i sprzedaż. Pomaga to zapewnić najbardziej znaczące wyniki.
- Robots.txt — jest to plik, który służy do uniemożliwienia robotom wyszukiwarek indeksowania i indeksowania stron w witrynie, które mają być ukryte przed widokiem publicznym.
- Błędy witryny — wysyłają one do wyszukiwarek sygnały, że Twoja witryna nie jest godna zaufania, a zatem nie jest warta umieszczenia na aukcjach premium. Typowe błędy to błędy 4XX, zduplikowana zawartość strony, zduplikowane tagi tytułu, brakujące tagi tytułu i roboty blokowane przez plik Robots.txt.
- Stan zindeksowania — zindeksowane strony zostały znalezione przez roboty wyszukiwania (takie jak roboty indeksujące Google) i uznano, że mają wystarczającą jakość dla odpowiednich wyszukiwanych fraz. Zindeksowane strony pojawią się w wynikach wyszukiwania i mogą przyciągnąć bezpłatny ruch do Twojej witryny.
- Mapa witryny – Twoja mapa witryny XML to lista wszystkich stron w witrynie, które mają być indeksowane przez wyszukiwarkę (nie mylić z plikiem robots.txt, który informuje wyszukiwarkę, których stron nie indeksować).
- Szybkość strony – Doświadczenie użytkownika jest ważne dla wyszukiwarek – wiedzą, że użytkownicy są niecierpliwi. Właśnie dlatego szybkość witryny jest czynnikiem wpływającym na pozycję Twojej witryny.
- Metaelementy — zduplikowane tagi tytułu, opisy meta i zawartość witryny mogą negatywnie wpłynąć na rankingi w wyszukiwarkach i współczynnik klikalności witryny. Zapewnienie zoptymalizowanych elementów meta zwiększy Twoje szanse na znalezienie się w SERP.
- Współczynniki konwersji – szukamy wąskich gardeł w user experience i treści, które mogą ograniczać leady. Na przykład A:B przetestujemy różne formularze kontaktowe lub linki, aby dowiedzieć się, które z nich najlepiej sprawdzają się w Twojej firmie.
Najnowsze komentarze