Breaking News
 |  | 

Inne

Dlaczego warto pozycjonować strony?

img-responsive

Samo założenie strony internetowej nie zagwarantuje pewnych zysków czy licznych klientów. Do osiągnięcia tych celów konieczne jest podjęcie odpowiednich działań. Obecnie najskuteczniejszym narzędziem marketingowym służącym zwiększeniu popularności witryn jest pozycjonowanie, czym zajmuje się funkymedia.

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie jest złożonym procesem, którego zadaniem jest, aby strona lub sklep internetowy były łatwiejsze do odszukania przez klientów zainteresowanych zakupem oferowanych usług lub produktów. W ramach pozycjonowania wykonywane są liczne działania takie jak:

– staranny audyt strony(audyt SEO);

– link building(zdobywanie wartościowych odnośników, które prowadzą do witryny);

– content marketing(tworzenie interesujących i nasyconych słowami kluczowymi treści, które są umieszczane na stronie);

– regularne monitorowanie pozycji strony;

– wprowadzanie zmian w strategii, aby osiągnąć jak najlepszy rezultat.

Jak ciężka to praca wie każdy pracownik firmy oferującej usługi pozycjonowania jak np. funkymedia.

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie?

Efektywne pozycjonowanie umożliwia umieszczenie witryny na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu  jest lepiej widoczna dla internautów i zwiększa szanse na kliknięcia użytkowników i wejścia na stronę. Skuteczne działania SEO to również większa rozpoznawalność marki. Dzięki profesjonalnym działaniom SEO można odnieść takie korzyści jak:

  • większe zainteresowanie użytkowników, a tym samym więcej odwiedzających na stronie, którzy mogą stać się klientami, co przekłada się na wyższe zyski;
  • uzyskanie wyższej pozycji w wyszukiwarce, a tym samym zwiększenie liczby odwiedzających i potencjalnych klientów;
  • rozpoznawalność w sieci;
  • przewaga nad konkurencją;
  • bycie ekspertem w swojej branży, co pozwala na zdobycie zaufania i wiarygodności wśród internautów;
  • zwiększenie liczby nowych odwiedzających;
  • możliwość monitorowania efektów;
  • uzyskanie przewagi dzięki wynikom organicznym.

Czym są wyniki organiczne?

Wyniki organiczne to rodzaj linków, które są pozbawione sponsorowanego charakteru. Inaczej są określane, jako linki naturalne lub SERP. Nie przyjmują formy płatnej reklamy, lecz stanowią np. źródło merytorycznej wiedzy charakteryzującej się wysoką jakością oraz odpowiednim nasyceniem słów kluczowych jak np. pozycjonowanie Łódź. Teksty merytoryczne będące źródłem fachowej wiedzy, nasycone właściwymi słowami kluczowymi wpływają(słowo kluczowe to np. pozycjonowanie Łódź) na pozycję w wyszukiwarce Google. Wyniki organiczne dotyczą nie tylko stron internetowych, ale także mediów społecznościowych. Wykorzystanie pozycjonowania to szansa również dla małych biznesów, większe zaufanie do marki czy dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. Dodatkowo SEO przynosi korzyści nawet na rynku lokalnym.

dlaczego-warto-pozycjonowac-strony

ABOUT THE AUTHOR